Főoldal Trailer Szereplők Díjak

2014. december 30., kedd

Bye-bye!

Sziasztok kedves olvasók!
Igazából nem is tudom, hogy hol kellene ezt kezdenem, mert ez az első olyan blogom, amit befejeztem. Talán kezdeném azzal, hogy köszönöm szépen azt a rengeteg támogatást, amit tőletek kaptam! A sok cserét, a díjakat, a feliratkozásokat, a pipákat, a hozzászólásokat; mindent! 
Tudom, hogy az utóbbi időben nem tartottam magam a kiírt dolgokhoz, időpontokhoz, de remélem, hogy ennek ellenére ezt a kis szösszenetet végig olvassátok... :)
Az elmúlt hat hónapban úgy érzem, hogy egész nagy jellemfejlődésen mentem keresztül, ami az írásomon is meglátszik--amit leginkább a következő blogban fogtok majd látni :). 
Hat hónap, nyolc feliratkozó, 4206 oldalmegjelenítés, 46 közzétett megjegyzés és 27 bejegyzés... 
Először is szeretném megköszönni a nyolc feliratkozónak, hogy teljesítették a legnagyobb vágyamat. Név szerint: Turánszki Nikoletta, Petra Baráth, Bates Spohie, Jasmine Young, Jessi Tomlinson, Vanda LoveYa, Reni:) és Aubrey Wood. 
Köszönöm szépen a leglelkesebb olvasómnak és kommentelőmnek Jessi Tomlinson-nak a kitartó hozzászólásokat és támogatásokat, amiket azzal a néhány sorral okozott! Ezen kívül köszönöm még annak a pár embernek, akik vették a fáradságot és írtak néhány kedves szót a fejezetek végén! :) <3
Nos, nem is tudom! Nem készültem valami nagy záróbeszéddel, sőt azt a néhány gondolatot se igazán tudom értelmesen leírni, amik a fejemben kavarognak! 
Szóval, köszönöm, hogy az elmúlt fél évben mellettem voltatok, és naponta, hetente látogattátok a blogot! Tudom, hogy nincs 120millió feliratkozóm, de számomra az a 8 az igenis fontos, nekem TI vagytok a legjobbak!!! Köszönök mindent és remélem, hogy a másik blogot is nyomon fogjátok követni! 
Sziasztok Drágáim! <3
xoxo Lora D.

3 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Na, akkor nekifutok mrgegyszer, mert az elozo komment, visszaolvasva eleg kusza lett :"D
    Annyira jol esett, hogy igy kiemeltel. :')
    Nagyon szivesen kommenteltem, hiszen ez volt az egyik kedvenc blogom es remelem ez meg is latszott. Nagyon koszonom, hogy megosztottad velunk a csodas tortenetedet, en szemely szerint alig vartam mindig az ujabb reszeket. Mivel soha nem talalkoztam meg ilyen tortenettel, mar az elejetol kezdve erdekesnek es jonak tartottam. Nem volt sablon, a fogalmazasod szep, es mindig tudtam, hogy mi tortenik, nem voltak kavarodasok.
    Imadtam, es bar utalom, hogy vege lett, de egyszer mindennek vege van nem igaz? Viszont ahol egy kapu bezarul, ott egy masik kinyilik. :) Szoval alig varom, hogy elkezdd az uj blogodat, most fogom elolvasni majd a prologust es bizz bennem, nem hagylak cserben. Fogok kommentelni! :)
    Biztos vagyok benne, hogy sok boldog pillanatot szerzel meg nekem a kovetkezo blogodban, ugy, ahogy itt is tetted. :)
    Megegyszer koszonom ezt az elmenyt neked. En bizony egyutt sirtam, es egyutt nevettem Carly-val. :)
    Es megegyszer elmondom: FANTASZTIKUS VOLT ES IMADTAM!!!!
    Most pedig megyek, es elolvasom az uj blogod prologusat! :) Remelem tobb ideig leszel velunk! :)
    Lots of love: Jess ❤❤❤

    VálaszTörlés
  3. Dragam! Eskuszom neked, hogy most sirok. Ilyen szep szavakat meg eletemben nem kaptam a rovid iroi palyafutasom alatt💜☺ koszonok neked mindeent es az mar csak hab a tortan hogy a masik blogot is olvasod :) 💜
    Xoxo Lora D.

    VálaszTörlés