Főoldal Trailer Szereplők Díjak

2014. november 9., vasárnap

So-So-So-Sorry

Sziasztok!
Nagyon sajnálom, de a mai rész pár nappal későbbre csúszik. Sajnos szemernyi időm sem volt ezen a héten, úgyhogy nem sikerült befejeznem az aktuális részt! 
Tudom, hogy nem szoktam késéseket beiktatni, és ígérem, hogy nem fog előfordulni többet, de sajnos ez így jött ki!
Fél kész munkát nem szeretek kiadni a kezeim közül, ezért nem teszem fel az eddig elkészült részt! 
De, hogy ne maradjatok hoppon, hoztam nektek egy kis részletet belőle! 
Remélem nem haragszotok nagyon, igyekszem minél előbb hozni a frisst! 
xoxo Lora D.
 - Azt kihagytad, hogy lett egy új barátod! - szóltam, mire Lina csúnyán nézett rám. - Ne nézz így, előbb-utóbb megtudja, jobb ha te mondod el neki. - mondtam, mire Louis érdeklődve kapkodta köztünk a tekintetét. Lina pici kezei közzé temette az arcát, úgyhogy hozzáfogtam a meséléshez. - A kislányod bepasizott!
 - Mi van? - kérdezte felvont szemöldökkel Tommo. - Kicsim, túl fiatal vagy még hozzá... - csóválta meg a fejét rosszallóan, de a szája sarkában ott bujkált a Tomlinson mosoly.
 - Anya is ezt mondta. - motyogta piros pofival Lina. - De csak egy puszit adott. - védekezett egyből, nem hiába, az én lányom.
 - Mert így van, de ha hazamegyünk szeretném megismerni a te barátodat! - mormogta Lou. - Majd elbeszélgetek vele, hogy mit lehet az én drágámmal...
 - Cicám, még csak 3 évesek, majd 10 év múlva beszélgess a lányod pasijaival. - nyomtam az arcára egy puszit.

 - Inkább legyen 15, de benne vagyok! - sóhajtott, majd más témába kezdett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése